loading...
فار30 بلاگ | Far30Blog.Ir
حمید بازدید : 295 سه شنبه 04 مهر 1391 نظرات (0)

یه سوال توی ذهنمه بدجور !!!

تصور کنین رفتین آمپول بزنین بعد اون دکتر آمپول رو وارد بدنتون کرده و داره تزریق میکنه که یه دفعه یه عطسه خفن بکنین …

چی میشه اونوخت ؟؟؟



فولادی ترین اراده رو کسی داره که برای حفظ سلامتیش به موقع از پای فیس بوک بلند بشه و بره دسشویی …
این آدم به جایی رسیده که لذتهای دنیا براش تموم شدست !!



از این به بعد میخوام یه دستکش آشپزخونه باد کنم هر شب از زیر لحاف بذارم بیرون تا این پشه ها باهاش مشغول باشن سرویس بشن !!!



کاش وقتی یه چیز جدید به یخچال اضافه میشد واسمون یه نوتیفیکیشن میومد !



آیفون ۵ هم اومد ، خاک بر سرت که هنوز نیومدی…


طوری که یه آهنگ آدمو به گذشته برمیگردونه ، ماشین زمان هم نمیتونه اون طوری برگردونه …
فیزیکدانا زیاد زور نزنن …


با داداش کوچیکم دعوام شد بعد از ۱۰ دقیقه اومده میگه ببخشید ؛ میگم از تو بعید بود بیای معذرت خواهی کنی !
میگه آخه اسهال داشتم ، با خودم گفتم اگه اسهالم خوب شه میرم از سعید معذرت خواهی میکنم !!


داشتم ماشینو از توی حیاط میبردم بیرون یهو مامان بزرگم از توی بالکن داد زد :
ننه نیوفتی تو جوق
- گفتم جوق نه جوب
جوب نه جوووووووی
مامان بزرگم
من :|
لغت نامه دهخدا :)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 390
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 86
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 746
  • باردید دیروز : 533
  • گوگل امروز : 13
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 2,573
  • بازدید ماه : 11,921
  • بازدید سال : 58,651
  • بازدید کلی : 808,032