loading...
فار30 بلاگ | Far30Blog.Ir
حمید بازدید : 329 دوشنبه 17 مهر 1391 نظرات (0)

پ نه پ جدید مهر ماه 91


مهمون اومده خونمون جلوش پا شدیم ، میگه بشینید تورو خدا برای من پاشدید ؟

پـَـ نـَـ پـَـ همینجوری خوشحالیم ، داریم موج مکزیکی میریم !




اس ام اس جدید

با دوستم رفتیم باغ وحش ، جلوی قفسِ شیر وایسادیم .

دوستم میگه : شیرِ ؟

میگم: په نه په گربه اس باباش مرده ریش گذاشته ! 




پ ن پ جدید پاییز 91

به یارو میگم حاجی ، بزن تو دنده من هول میدم روشن شه .

میگه بزنم ۲ ؟ پَـــ نَ پَـــ بزن ۳ فوتبال داره ! 




رفتم جلسه ثبت نام ۱ساعت وایسادم .

یارو اومده میگه میخوای ثبت نام کنی ؟

پـَـــ نَ پـَـــ اومدم حالتو احوالتو سفید رویتو سیه مویتو ببینم بروم !




پ نه پ باحال

به بابام می گم برو تو حموم و نگا کن سوسک نباشه ! میگه دکککی ، می ترسی !؟

پـَـ نـَـ پـَـ با احساساتم بازی کرده نمی خوام ریختشو ببینم ! 




مامانم سفره پهن کرده بود ، بهش گفتم میخوای شام بیاری !؟

گفت : پ نه پ میخوام گلای سفره رو اب بدم !


دارم واسه دختر خالم تعریف میکنم میگم : دیشب داشت یه راز بقا نشون میداد شیره حمله کرد به یه گله آهو یکی شونو گرفت !

میگه: بقیه چی ؟ فرار کردن ؟

پ نه پ موبایلاشونو درآوردن فیلم گرفتن از صحنه واسه بقیه حیوونای جنگل بلوتوث کنن !




اس ام اس باحال

رفتم پیتزایی میگم دو تا مینی لطفا ، میگه مینی پیتزا ؟

پـَـ نـَـ پـَـ دو تا مینی بوس بده با سس سفید ! 




دارم خونه رو جارو می زنم به مامانم می گم پاتو بردار یه لحظه !

میگه: میخوای زیرشو جارو بزنی ؟

میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ می گن بهشت زیر پای مادران است ، میخوام ببینم چه جور جاییه ؟




فار30 بلاگ

به بابام میگم موجودی حسابت چقدره ؟

میگه : پول میخوای ؟!

پـَ نه پـَ میخوام ببینم چقدر دیگه با بیل گیتس فاصله داریم  ! 




مامانم میگه برو اسفناج بخر میگم میخوای خورش اسفناج درست کنی ؟

میگه پـَـَـ نــه پـَـَــــ ملوان زبل و دعوت کردم امشب واسه اون میخوام . . . !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 390
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 90
  • باردید دیروز : 800
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 90
  • بازدید ماه : 12,065
  • بازدید سال : 58,795
  • بازدید کلی : 808,176