loading...
فار30 بلاگ | Far30Blog.Ir
حمید بازدید : 327 دوشنبه 03 مهر 1391 نظرات (0)
استقاده از آسانسو در فیلم ها چه ایرانی چه خارجی!
یارو باعجله میره سمت آسانسور و فقط دکمشو میزنه بعد از پله ها میره بالا!!
.
.
.
اینروزا آدم جرات نداره با یکی درد ِ دل کنه !
یارو تا بهت ثابت نکنه از تو بدبخت تره ول نمیکنه 
.
.
.
یکی مسیج داده :
من عاشقتم !!
منم گفتم بزن قدش !!
گفت : یعنی تو هم منو دوست داری ؟
گفتم : نه دیگه،الان جفتمون منو دوست داریم ..!
.
.
.
آدم داغون از اول داغون نبوده داغونش کردن
آدم آرومم همینطور
ولی آدم بیشعور از اوّلش بیشعور بوده!
.
.
.
Google Earth به شما این قابلیت رو میده
که هر جای دنیا رو که خواستی ببینی، ولی شما چیکار میکنی؟
شما میری خونه خودت رو میبینی 
.
.
.
دیشب اومدم خود کشی کنم رفتم از سوپر سره کوچمون تیغ خریدم
رفتم نشستم تو حموم، وقتی که اومدم تیغ رو بکشم رو رگم
یه هو دیدم که خودمون تو حموم تیغ داریم
اینقدر اعصابم خورد شد که هیچی دیگه، خود کشی نکردم 
یکی از علائم بیماری سادیسم اینه که میگی:
“میشه یه چیزی بپرسم”
بعد که طرف گفت چی و اینا !؟
میگی:”هیچی بیخیال” !
.
.
.
آیا می دانستید که اون زنی که برای اولین بار عبارت
رو به کار برد، یه زن چینی بود که شوهرشو تو بازار گم کرده بود؟
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 390
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 800
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 12,021
  • بازدید سال : 58,751
  • بازدید کلی : 808,132