loading...
فار30 بلاگ | Far30Blog.Ir
حمید بازدید : 411 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (1)
پشت دریا شهریست که یک دوست در آن جا دارد
هر کجا هست ، به هر فکر ، به هر کار ، به هر حال

عزیز است خدایا تو نگهدارش باش


فدای عزیزی که آتیش معرفتش ، جنگل بی معرفتها رو خاکستر میکنه !


مرداب از رود پرسید : چه کرده ای که این چنین زلالی ؟
رود گفت : گذشتم !


تنهایی یعنی : ذهنم پر از تو و خالی از دیگران است
اما کنارم خالی از تو و پر از دیگران است !


همدم تنهایی شب های من ، اشک است و بس
مرهم زخم دل تنهای من ، اشک است و بس
گر نمیبینی غمی اندر نگاه خسته ام
آنچه میشوید غم از چشمان من ، اشک است و بس


دوست داشتن امروزم ، دنباله ی ستاره ی چشمهایت است
که در آسمان قلبم سالها پیش جا گذاشته بودی !


رفتنت آغاز ویرانیست حرفش را نزن / ابتدای یک پشیمانیست حرفش را نزن
گفته بودی چشم بردارم از چشمان تو / چشمهایم بی تو بارانیست حرفش را نزن


بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب...

وقتی عطر تنت را میخواهم ، به باد هم التماس میکنم ، خدا که جای خود دارد ...


هست را اگر قدر ندانی میشود بود و چه تلخ است هست کسی بود شود ...


چقدر در تاریکی ، مشق رفتن کنم ؟ بیا و تکلیف مرا روشن کن !


دلتنگی عین آتش زیر خاکستر است
گاهی فکر میکنی تمام شده
اما یک دفعه همه ات را آتش میزند ...


طلوع کن از سرزمین رویاهایم ای ستاره ی شب های تاریکم !
آسمان دلم را منتظر مگذار ...


بهانه های دنیا تو را از یادم نخواهد برد ، من تو را در قلبم دارم نه در دنیا ...


نفست باران است
دل من تشنه ی باریدن ابر  , دل بی چتر مرا مهمان کن !


کاش دستانم آنقدر بزرگ بود که می توانستم چرخ و فلک دنیا را به کام تو بچرخانم ...


سوت‌ می‌کشد در هوا ، کابل‌ تلفنی‌ که‌ می‌توانست‌
زیباترین‌ عبارات‌ جهان‌ را
از عاشقی‌ به‌ عاشقی‌ برساند . . . !


دلم برای سادگی ام میسوزد وقتی
دستانت را برایم مشت میکنی
میپرسی: گل یا پوچ ؟
در دلم میگویم : دستهای تو


روزهاست از سقف لحظه هایم یاد تو می چکد ، اگر باران بند بیاید از این خانه می روم ...


دوست داشتن امروزم ، دنباله ی ستاره ی چشمهایت است
که در آسمان قلبم سالها پیش جا گذاشته بودی !


از تمام دنیا یک صبح سرد یک چای داغ و یک صبح بخیر تو
برایم کافی ست ...

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط emo در تاریخ 1348/10/11 و 0:44 دقیقه ارسال شده است

webwt aaaaaaaaliye movafagh bashiشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 390
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 518
  • باردید دیروز : 533
  • گوگل امروز : 11
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 2,345
  • بازدید ماه : 11,693
  • بازدید سال : 58,423
  • بازدید کلی : 807,804