loading...
فار30 بلاگ | Far30Blog.Ir
حمید بازدید : 1692 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

نام آهنگ : خدایا

اثری از : علیرضا روزگار 90

قیمت : 2500 ریال

اعتبار : 30 روز

رده : پاپ ایرانی

کد آهنگ : در ادامه مطلب ..


خدایا عاشقم کرده کنار من نمیمونه
داره دل میکنه میره بهم میگه پشیمونه
خدایا عاشقم کرد و حالا از بودنم سیره
دلی که عاشق من بود یه جای دیگه ای گیره
خودش با من نمیمونه میگه تقدیر ما اینه
میزاره گردن قسمت گناهش رو نمیبینه
چه حالی دارم این شبها چه روزای بدی دارم
آهای تقویم پر پاییز ازت بیزار بیزارم
تو تعبیر کدوم خوابی کدوم کابوس سرگردون
چقدر دل میبری ساده چقدر دل میبری آسون
کدوم مهمون ناخونده منو از قلب تو رونده
نگاتو کی ازم دزدید دل من رو کی سوزونده
خودش با من نمیمونه دیگه تقدیر ما اینه
میزاره گردن قسمت گناهش رو نمیبینه
چه حالی دارم این شبها چه روزای بدی دارم
آهای تقویم پر کاهی ازت بیزار بیزارم


برای شنیدن آهنگ و مشاهده کد به ادامه مطلب مراجعه نمایید..


کد آهنگ : 5513988



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 390
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 516
  • باردید دیروز : 533
  • گوگل امروز : 11
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 2,343
  • بازدید ماه : 11,691
  • بازدید سال : 58,421
  • بازدید کلی : 807,802