loading...
فار30 بلاگ | Far30Blog.Ir
حمید بازدید : 291 دوشنبه 03 مهر 1391 نظرات (0)

یه عده ای هم هستن که وقتی بهشون میگی زر نزن ناراحت میشن

بعد که میگی خوب باشه بزن بازم ناراحت میشن !

خب موضع خودتونو مشخص کنین … والاااا …

.

.

.

داره رعد و برق میزنه مامانم میخواد بره پشت بوم لباسارو جمع کنه

میگه وای چه رعد و برقی نکنه برق بگیرتم ؟!؟!؟!

پاشو تو برو

ینی دهنم وا موند از این حرف مامانم …

من سر راهیم ، میدونم !

.

.

.

بزرگترین حالگیری تو امتحانا این بود که

پشت سوالی که جوابش یکی دو کلمه بود ، یه چرا (یا توضیح دهید) اضافه میکردن !

.

.

.

عموم میگه اولین بار که کامران هومنو دیدم فک کردم زن و شوهرن.

بعدنا فهمیدم که خواهرن !

.

.

.

با فکر کردن به هر الاغی ذهن خود را باغ وحش نکنید!

.

.

.

من و داداشم برنامه ریختیم از این به بعد سر سفره شام و ناهار

از پدر و مادرای مردم تعریف کنیم

قبل اینکه ننه بابامون از بچه‌های مردم تعریف کنن !

.

.

.

همه مخترعین میرن بهشت

به جز مخترع زنگ ساعت…!!!

خدا ازش نگذره….. !

.

.

.

طرف اسم ایدیش زده جوجو میگم چند سالته میگه ۳۰

حالا خدایی خودتون بگید این جوجو هست یا شترمرغ بالغ !؟

.

.

.

http://pishvazha.ir/

 بیایم ظاهر بین نباشیم !

بعضیا ممکنه در ظاهر بیشعور بنظر بیان

اما وقتی باشون میگردیم و بیشتر میشناسیمشون

می بینیم که باطنن هم بیشعورن !

.

.

.

یکی اومده بود با احساسات من بازی کنه ،سه هیچ بردمش |:

.

.

.

یه خانوم همسایه داریم که هر وقت میخواد پارک دوبل کنه

من با نیم کیلو تخمه میشینم تو تراس نیگاش میکنم …

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 390
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 169
  • باردید دیروز : 800
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 169
  • بازدید ماه : 12,144
  • بازدید سال : 58,874
  • بازدید کلی : 808,255