loading...
فار30 بلاگ | Far30Blog.Ir
حمید بازدید : 645 سه شنبه 12 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

http://tehroni98.persiangig.com/far30blog/roozegar/alireza-roozegar.jpg

نام آهنگ : تقدیــــر

اثری از : علیرضا روزگار

قیمت : 5000 ریال

اعتبار : 30 روز

رده : پاپ ایرانی

کد آهنگ : در ادامه مطلب ..

اگه تقدیر تو اینه كه ازم جدا باشی
اگه كه خدا نمیخواد با من همصدا باشی
اگه بین من و تو یه دنیا خط فاصله ست
اگه هیچ جوری نتونم كه بیارمت به دست
لحظه هامو میشكنم ساعت دیوارو میكوبم
تا نبینم رفتن اون همه لحظه های خوبم
ضربه های نبضمو میگیرم اونقدر كه بمیرم
بهتر از اینه كه عمری فك كنم همش اسیرم
دل به دریا میزنم میگذرم از هر چی كه دارم
میزنم آتیش به هر چیزی كه دارم و ندارم
میسوزونم خودمو تا كه دلم آروم بگیره
تا ببینم هیشكی جز من توی قلبت جا نگیره
رو به روم دیوار بن بست و منم بیچاره تنها
نمیدونم چجوری رد شم از امروز واسه فردا
آرزوم دیدن چشمات حتی از یه عكس سادس
اما انگار این حوالی همه چی واسم پیادس


کد آهنگ: ٥٥١٣٩٨٣

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 390
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 78
  • باردید دیروز : 800
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 78
  • بازدید ماه : 12,053
  • بازدید سال : 58,783
  • بازدید کلی : 808,164