loading...
فار30 بلاگ | Far30Blog.Ir
حمید بازدید : 643 دوشنبه 15 خرداد 1391 نظرات (0)

http://tehroni98.persiangig.com/far30blog/mehdi-moghadam/ehtiat-mehdi-moghadam.jpg

ارسال کد به: 7575

نام آهنگ : نگی جایی

اثری از : مهدی مقدم آلبوم احتیاط

قیمت : 2500 ریال

اعتبار : 30 روز

رده : موسیقی

کد آهنگ : در ادامه مطلب ...

چقد نازی چه چشمایی شدم عاشق نگی جایی
بیا پیشم بیا اینجا یه وقت نبینم تنهایی
چقد نازی چه چشمایی شدم عاشق نگی جایی
بیا پیشم بیا اینجا یه وقت نبینم تنهایی
شدم عاشق نگی جایی
تو هستی واسه من خیلی تماشایی
بذار دستاتو تو دستام چه دستایی
بگو تا آخرش با من همینجایی
برای من یه دنیایی
شدم عاشق نگی جایی
چقد نازی چه چشمایی شدم عاشق نگی جایی
بیا پیشم بیا اینجا یه وقت نبینم تنهایی
چقد نازی چه چشمایی شدم عاشق نگی جایی
بیا پیشم بیا اینجا یه وقت نبینم تنهایی
شدم عاشق نگی جایی

پخش آنلاین آهنگ در ادامه مطلب ...

 

کد آهنگ: ٥٥١٥٤٠٩


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 390
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 513
  • باردید دیروز : 533
  • گوگل امروز : 11
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 2,340
  • بازدید ماه : 11,688
  • بازدید سال : 58,418
  • بازدید کلی : 807,799