loading...
فار30 بلاگ | Far30Blog.Ir
حمید بازدید : 373 جمعه 07 مهر 1391 نظرات (0)
بیوگرافی مرتضی پاشایی از زبان خودش:

مرتضی پاشایی هستم متولد ۱۳۶۳/۵/۲۰ ساکن غرب تهران (آریا شهر) و در حال حاضر دانشجوی رشته گرافیک هستم.

 از دوران کودکی همیشه نسبت به موسیقی یه حس خاص و مبهمی داشتم و میدونستم که یک روز باید همین راه رو دنبال کنم.

 در سن ۱۴ سالگی موسیقی رو با زدن گیتار شروع کردم ولی درحین کار با مخالفت خانواده مواجه شدم ولی بازم با پای فشاری های خودم وعلاقه ای که به موسیقی داشتم سر از کار باز نزدم و هرگز پشیمون از ادامه راه نشدم وبه این کار ادامه دادم و خوب الان چند سالی هست که دیگه این کارو به صورت حرفه ای دنبال میکنم و اصولا تمام وقتم رو صرف این کار میکنم تا بتونم بهترین کار با کیفیت عالی بیرون بدم و به هیچ عنوان کارم رو سطحی دنبال نمیکنم.

بیشتر موزیک های خارجی گوش میدیم علاقه زیادی هم به مصاحبه کردن ندارم. دوست آروم و بی سرو صدا بیام بالا برخلاف دیگران خصوصیات اخلاقی من یا همیشه خیلی آروم هستم یا خیلی شوخی میکنم. با هرکسی نمی تونم بسازم خیلی حساس هستم.

متن ترانه های آلبوم یکی هست مرتضی پاشایی در ادامه مطلب


یکی بود که یه روزی ، من و دوست داشت حالا رفته
یکی نبود بدونه ، بی خبر اون کجا رفته
همه ی قصه این بود ، چقد آسون چقد زود
یکی قلبت رو برده ، سرمون چی آورده
از دسته تو دلگیرم از قصه ی تو سیرم
دیوونه شدم بی خونه شدم از دسته تو میمیرم
این قصه ی ما دوتاست میبینی چقد کوتاست
تقصیر توئه اشکه تو چشام دیوونه ی بی احساس
یکی بود که از امروز، شده عکس تو اتاقم
یکی نبود بدونه ، نمیاد دیگه سراغم
چقد این قصه تلخه ، بخدا اشتباهه
تو چکار کردی با این ، دلی که بی گناهه
از دسته تو دلگیرم از قصه ی تو سیرم
دیوونه شدم بی خونه شدم از دسته تو میمیرم
این قصه ی ما دوتاست میبینی چقد کوتاست
تقصیر توئه اشکه تو چشام دیوونه ی بی احساس

دلم تنگه مثه ابرای تیره
تو یه حسی مثه زندون اسیره
تو از احساس من چیزی نمیدونی
که داری بیخودی من و می رجونی
یه امشب جای من باش جای اونی که چشماش
به در خشک شد ولی عشقش نیمومد
یه امشب همسفر باش مثه من در به در باش
جای اون که به دنیا پشته پا زد
باید کاری کنی آروم بگیرم
باید یک لحظه دستات و بگیرم
باید برگردی امشب باز به این خونه
باید این لحظه ها یادت بمونه
یه امشب ماله من باش ماله مردی که دستاش
به جز دسته تو همراهی نداره
بزار یادت بیارم چجوری بی قرارم
دله من غیر تو راهی نداره
من از تو یاد گرفتم تمامه زندیگیمو
حالا با کی بگم این قصه ی وابستگیمو؟
رو دوشه کی بزارم یه دنیا خستگیمو؟
باید کاری کنی تو که باز مثله قدیما
به هم خیره بشن چشمای خیس و اشکیه ما
همین امشب که تنهام باید برگردی اینجا
باید کاری کنی آروم بگیرم
باید یک لحظه دستات و بگیرم
باید برگردی امشب باز به این خونه
باید این لحظه ها یادت بمونه
یه امشب ماله من باش ماله مردی که دستاش
به جز دسته تو همراهی نداره
بزار یادت بیارم چجوری بی قرارم
دله من غیر تو راهی نداره

بیا برگرد نزار دیر بشه خسته شم
نزار قلبم بره جایی وابسته شم
دله من تنگ شده باز بیا پیشه من
بیا بازم تو گوشم یه حرفی بزن
بگو دوستم داری من که دوست دارم
بیا برگرد نزار بی تو جایی برم
بیا برگرد دله من برات پر زده
بیا تنها نرو وای چه بده
بگو دوستم داری زل بزن تو چشم
بزار حرفه دلم رو دوباره بگم
تو رو میخوام بیا تو هنوز عشقمی
بگو تنگه دلت واسه من یکمی
بیا برگرد هنوزم دلم خونته
بیا برگرد یبار گوش به حرفم بده
تو رو میخوام بیا تو هنوز عشقمی
بگو تنگه دلت واسه من یکمی
بیا بازم بیا دل ببازم بیا
بیا دنیام و با تو بسازم بیا
بیا دنیام شده باز تماشای تو
دله من تنگ شده واسه چشمای تو
دلم هر جا بری میره دنباله تو
بیا احساسه من قلبه من ماله تو
بیا تنهام نزار دیگه برگرد بیا
تو که میدونی پیشه همه قلبه ما
بگو دوستم داری زل بزن تو چشم
بزار حرفه دلم رو دوباره بگم
تو رو میخوام بیا تو هنوز عشقمی
بگو تنگه دلت واسه من یکمی
بیا برگرد هنوزم دلم خونته
بیا برگرد یبار گوش به حرفم بده
تو رو میخوام بیا تو هنوز عشقمی
بگو تنگه دلت واسه من یکمی

دلخوری از بغض پری میفهمم
ناراحتی غصه داری میفهمم
دلواپسه فردای با من بودنی
دلگیری از من اما درگیره منی
داری دل میزنی دل میکنی تو کم کم
من بهت حق میدم من حالت و میفهمم
داری دل میزنی دل میکنی تو کم کم
من بهت حق میدم من حالت و میفهمم
نبض احساست و میگیرم و حالت خوش نیست
این دفعه نیت من خیره تو فالت خوش نیست
دارم میبازمت ای داده بیداد
خودم کردم که لعنت بر خودم باد
دارم میبازمت ای داده بیداد
خودم کردم که لعنت بر خودم باد
دلخوری از بغض پری میفهمم
ناراحتی غصه داری میفهمم
دلواپسه فردای با من بودنی
دلگیری از من اما درگیره منی
داری دل میزنی دل میکنی تو کم کم
من بهت حق میدم من حالت و میفهمم
داری دل میزنی دل میکنی تو کم کم
من بهت حق میدم من حالت و میفهمم
نبض احساست و میگیرم و حالت خوش نیست
این دفعه نیت من خیره تو فالت خوش نیست
دارم میبازمت ای داده بیداد
خودم کردم که لعنت بر خودم باد
دارم میبازمت ای داده بیداد
خودم کردم که لعنت بر خودم باد

برو که خسته ام تا دیدی وابسته ام
روزی صد بار قلبه من و شکستی
برو که بسمه تو سینه پر از غمه
برو همین و تو مگه نخواستی؟
برو شکسته ام من و شبا اشک و غم
تنها موندیم گفتی برات مهم نیست
برو دلم پره بدجور ازت دلخوره
برو دلم دیگه به نام تو نیست
برو که از تو عشقه تو من دیگه دل بکنم
اونی که زندگیشو داده پای غمه تو منم
وقتشه دل بکنم
برو بگو به همه تو خوبی بگو خیلی بدم
برو فکر منم نکن تنهایی رو بلدم
دیدی چه جوری شدم
بگو چی بین ماست برو نگو اشتباست
باور کن من خسته شدم عزیزم
برو که وقتشه برو دلم حقشه
آخه تا کی باید من اشک بریزم
برو تموم بشه برو دل آروم بشه
دستام دیگه با دسته تو غریبست
برو دیوونه شم آخه چجوری بگم
کاش دلم دل به عشق تو نمی بست
برو که از تو عشقه تو من دیگه دل بکنم
اونی که زندگیشو داده پای غمه تو منم
وقتشه دل بکنم
برو بگو به همه تو خوبی بگو خیلی بدم
برو فکر منم نکن تنهایی رو بلدم
دیدی چه جوری شدم

بخدا زوده زوده که بگی حرفی نمیمونه
بخدا زوده زوده واسه مردنه این دله دیوونه
بخدا خیلی زوده
بخدا سخته سخته که بخوام بمونم بی تو تو دنیا
بخدا سخته سخته که بگی نبوده چیزی بینه ما
بخدا خیلی سخته
دلتو راحت واسه همیشه نگو بریدی ساده
اونی که اینجاست دلشو راحت به تو داده
بگو یه خوابه بگو میمونی نرو میترسم بی تو
میمیره آخه دله شکستم تا بری تو
بخدا دیره میبینی به تو آخه اینجوری وابستم
بخدا ظلمه میدونی که قلبه تو هیچ موقعه نشکستم
بخدا خیلی دیره
بخدا بی تو این خونه واسم مثه زندون تنهایی
بخدا تنها این خوابه بگو نمیری بگو اینجایی
بخدا خیلی تنهام

بگو قلبت به جز من دل به کی بست
همون روزی که میگفتم یکی هست
تو راست میگی زیادی بودم انگار
دروغ گفتی تو رو می بخشم اینبار
حالا گریه کن از دوریه دستام
من این دنیای بی عشق و نمی خوام
چقد گفتم برای یک دونه ی من
میمیره این دله دیوونه ی من
به گوشت میرسه دل ماله تو بود
چشمای من هنوز دنباله تو بود
دله تنهام و خون کردی که رفتی
من و تا نیمه جون کردی و رفتی
قسم خوردم ولی باور نکردی
خیال کردم یه روزی بر میگردی
تو آدم آهنی بودی ندیدم
چه جاهایی به داده تو رسیدم
بگو قلبت به جز من دل به کی بست
همون روزی که میگفتم یکی هست
تو راست میگی زیادی بودم انگار
دروغ گفتی تو رو می بخشم اینبار

می خوای بری از پیشم دیگه عشقه من
بی همسفر میری سفر دلواپسم واسه تو
دلواپسم واسه تو عشقه من
برو تنها برو اما بخند این لحظه های آخرو
تو رو خدا نزار یه امشبم با گریه های من تموم شه
قراره دیدنت از امشب آخه آرزوم شه
نزار که اشک چشمه من بریزه پشت پای تو
کی میاد جای تو؟
دقیقه های آخره میری واسه همیشه
منم همون که عشقه تو تمومه زندگیشه
همون که دلخوشی نداره بعد تو تموم میشه
کی مثه تو میشه؟
بعد من هرجا میری یاد من نیوفت هرچی بشه من عاشقم
راحت برو عشقه من
گریه نکن آخه طاقت ندارمو میمیرمو میخوام تورو
راحت برو عشقه من
تو رو خدا نزار یه امشبم با گریه های من تموم شه
قراره دیدنت از امشب آخه آرزوم شه
نزار که اشک چشمه من بریزه پشت پای تو
کی میاد جای تو؟
دقیقه های آخره میری واسه همیشه
منم همون که عشقه تمومه زندگیشه
همون که دلخوشی نداره بعد تو تموم میشه
کی مثه تو میشه

عشق یعنی این
لحظه های خیلی خاص
که خدا هم فکره ماست
همه ی دنیا اینجاست
یه شروع یه نگاه لبمون
بی صداست
عشق یعنی این
دوتا احساس بی تاب
به قشنگیه یه خواب
دو نفر تو یک قاب
یه نگاه تو چشام دله من
تو رو خواست
هرچی میگم همه حرفای دلمه
عاشقتم حالا برو بگو به همه
بگو یه حسه عجیبی تو دلمه
مثه یه تب توی تنمه
هرچی میگم همه حرفای دلمه
عاشقتم حالا برو بگو به همه
بگو یه حسه عجیبی تو دلمه
مثه یه تب توی تنمه
عشق یعنی این
لحظه های خیلی خاص
که خدا هم فکره ماست
همه ی دنیا اینجاست
یه شروع یه نگاه لبمون
بی صداست
عشق یعنی این
دوتا احساس بی تاب
به قشنگیه یه خواب
دو نفر تو یک قاب
یه نگاه تو چشام دله من
تو رو خواست
هرچی میگم همه حرفای دلمه
عاشقتم حالا برو بگو به همه
بگو یه حسه عجیبی تو دلمه
مثه یه تب توی تنمه
هرچی میگم همه حرفای دلمه
عاشقتم حالا برو بگو به همه
بگو یه حسه عجیبی تو دلمه
مثه یه تب توی تنمه

دیدی دلت جای من نبود دیدی ازم گذشتی
داره حالا باورم میشه من و دوسم نداشتی
دیدی چه آسون و بی هوا یهویی دل بریدی
دیدی دلم تیکه پاره شد آخه اینم ندیدی
دیگه دوسم نداری
دیدی میگفتم یه روز میری دیدی دوسم نداری
دیدی می گفتم من عاشقم ولی تو کم میاری
دیدی می گفتم یه روز میاد میری که برنگردی
تو که می خواستی بری چرا من و دیوونه کردی
چرا دوسم نداری

چقد تو دوست دارم نمیشه باورم
از اون روزی که دیدمت نمیری از سرم
آرزوم اینه که یه بار دیگه تو نگام کنی تو چشام
آرزوم اینه که بمونی تا آخرش تو باهام
دیگه غمی ندارم و دوست دارم تو رو
بیا تمومه عمرم و پیشم بمون نرو
این روزا داره قلب من فقط میزنه واسه تو
میمیرم اگه حس کنم میره جای دیگه هواسه تو
دوست دارم تو رو
دوست دارم تو رو
دوست دارم تو رو
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 390
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 707
  • باردید دیروز : 533
  • گوگل امروز : 12
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 2,534
  • بازدید ماه : 11,882
  • بازدید سال : 58,612
  • بازدید کلی : 807,993