loading...
فار30 بلاگ | Far30Blog.Ir
حمید بازدید : 288 سه شنبه 25 مهر 1391 نظرات (0)
عشق مادر نسبت به فرزندش هیچ حدی ندارد



ميگويند عشق مادري هيچ مرزي نميشناسد و يک مادر هرکاري بتواند براي فرزندش انجام ميدهد و اين دقيقا کاري است که "آنژي استکتون" 45 ساله براي دخترش انجام داد و فرزند آن را در رحم خود پرورش داد.


"کريستا سکسون" به دلايلي قادر به بارداري به صورت طبيعي نبود بنابراين از مادرش خواست به جاي او باردار شود. بدين ترتيب فرزند "کريستا" در رحم مادر بزرگ خود پرورش يافت. او چهارمين بچه اي است که در امريکا در رحم مادر بزرگش پروش ميابد و در ايالت جورجيا زندگی میکند او اولين نفر است.


آنژي در اين رابطه ميگويد: به عنوان يک مادر اين کاري بود که ميخواستم انجام دهم . همه از ديدن شکم برآمده من تعجب زده ميشدند و ميپرسيدند  باردار هستي؟ من جواب دادم بله اين نوه من است و اين پاسخ شگفتي آنها را بيشتر ميکرد.



نوه اين خانم اخيرا به دنيا آمده است که يک پسر زيبا با وزن 7 پوند است.


خانم استکتون ميگويد: اين دوران براي من سرشار از شگفتي بود .25 سال از آخرين بارداري من ميگذشت و خيلي چيزها را فراموش کردم . دخترم تا پايان بارداري کمکهاي زيادي به من کرد.او مادري بود که هيچ علائمي از بارداري نداشت.


اين خانم ميگويد ديگر حوصله بارداري ندارد و اگر دخترش بخواهد فرزندان بيشتري داشته باشد بايد کودکي را به فرزندي بگيرد.

برچسب ها عشق , مادری , هیچ , حد , و , مرزی , ندارد , نسبت , به , فرزندش ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 390
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 573
  • باردید دیروز : 533
  • گوگل امروز : 11
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 2,400
  • بازدید ماه : 11,748
  • بازدید سال : 58,478
  • بازدید کلی : 807,859