loading...
فار30 بلاگ | Far30Blog.Ir
حمید بازدید : 1067 سه شنبه 12 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

http://tehroni98.persiangig.com/far30blog/roozegar/alireza-roozegar.jpg

نام آهنگ : توبــــه

اثری از : علیرضا روزگار

قیمت : 5000 ریال

اعتبار : 30 روز

رده : پاپ ایرانی

کد آهنگ : در ادامه مطلب ..

برو فكرشم نكن چجوری قلب من شكست
برو فكرشم نكن كی عمری پای تو نشست
برو فكرشم نكن كه از غمت چی كشیدم
برو فكرشم نكن به آخر خط رسیدم
مثل همیشه قسمتم تنهاییه تو هم برو
سهم من از عاشق شدن جداییه تو هم برو
دودل نباش چون رفتنت سهم منه
اگه نری همه میگن كارت فقط رحم به منه
فكر این باش كه من بی تو به روزم چی میاد
تو فقط بدون كه من دوست دارم خیلی زیاد
گل گندم تو واسم بكارو از اینجا نرو
بار غم اگه داری بذار و از اینجا نرو


کد آهنگ: ٥٥١٣٩٨٦ 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 390
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 800
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 50
  • بازدید ماه : 12,025
  • بازدید سال : 58,755
  • بازدید کلی : 808,136