loading...
فار30 بلاگ | Far30Blog.Ir
حمید بازدید : 1281 دوشنبه 15 خرداد 1391 نظرات (0)

http://tehroni98.persiangig.com/far30blog/mehdi-moghadam/ehtiat-mehdi-moghadam.jpg

ارسال کد به: 7575

نام آهنگ : الهی من بمیرم

اثری از : مهدی مقدم آلبوم احتیاط

قیمت : 2500 ریال

اعتبار : 30 روز

رده : موسیقی

کد آهنگ : در ادامه مطلب ...

الهی الهی الهی من بمیرم تو نمیری
بمیرم بمیرم بمیرم و نبینم که تو میری
الهی الهی بمیرم و نبینم که تو میری
الهی من بمیرم تو نمیری
می میرم اگه دستامو نگیری
نمی خواستم که تو پاسوز من شی
بگو از پیش من جایی نمیری
یه چن وقته تو غصه گیر کردم
ببخشید که تورم دلگیر کردم
نمی خواستم که تو پاسوز من شی
نمی خوام مثه حال و روز من شی
نمی خوام از غمم ... بگیری
الهی من بمیرم تو نمیری
الهی من بمیرم تو نمیری
می میرم اگه دستامو نگیری
نمی خواستم که تو پاسوز من شی
بگو از پیش من جایی نمیری

پخش آنلاین آهنگ در ادامه مطلب ...

 

کد آهنگ: ٥٥١٥٤١٣ - قطعه دوم : ٥٥١٥٤١٤


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 390
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 159
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,344
  • بازدید ماه : 10,692
  • بازدید سال : 57,422
  • بازدید کلی : 806,803